سوالات متداول

سوال: چگونه می توانم در هوشمند شاپ خرید کنم؟

پاسخ: 

1: مواردی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید

2: آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید

3: ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید

4: روش ارسال را نشان می دهد

5: روش پرداخت را انتخاب کنید

6: سفارش را تایید کنید

7: تمام شد! سفارش خود را تا چند روز دیگر دریافت خواهید کرد

سوال: آیا محصولاتی که در هوشمند شاپ فروخته می شوند اورجینال هستند؟

پاسخ:

 بله، محصولاتی که ما می فروشیم 100% اورجینال هستند. در فروشگاه هوشمند شاپ ، همه محصولات ما 100% اورجینال هستند، زیرا ما توزیع کننده رسمی برندهای ارائه شده هستیم. این بدان معنی است که محصولاتی که ما می فروشیم از یک کانال توزیع مجاز می آیند و اصالت مطلق آنها را تضمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان هوشمند شاپ ، به بخش درباره ما در وب سایت ما مراجعه کنید .

سوال: چرا قیمت های ما اینقدر پایین هستند؟

پاسخ:

 قیمت های ما به دو دلیل اصلی پایین است. اولاً، سیاست تجاری ما دقیقاً مبتنی بر اقتصاد قیمت است. ما دوست داریم ارزان بفروشیم و همیشه قیمت های پایینی را به مشتریان خود ارائه می دهیم و تعهد خود را به آنها نشان می دهیم.

دلیل دوم این است که با توجه به کاهش هزینه های فروش، به دلیل اینکه یک فروشگاه اینترنتی هستیم، می توانیم  قیمت برخی از محصولات را کمی بیشتر کاهش دهیم. فن آوری های جدید به ما امکان می دهد در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

سوال: آیا می توانم تلفنی خرید کنم؟

پاسخ: 

شما می توانید به دو روش مختلف در سایت ما سفارش دهید. مستقیماً در وب (با ثبت نام به عنوان کاربر) یا با شماره تلفن زیر تماس بگیرید: 09364427007. برای ثبت سفارش تلفنی نیازی به ثبت نام نیست. ما تمام اطلاعات لازم را از شما می خواهیم.

سوال: عمده فروشی میکنید؟

پاسخ:

 خیر، ما خرده فروشی می کنیم و عمده فروشی نداریم.

سوال: محصولی که می خواهم بخرم به نظر می رسد که تمام شده است. آیا آن را دوباره در انبار خواهید داشت؟

پاسخ:

 بستگی دارد. برخی از محصولات در حال اتمام هستند، به این معنی که آنها دیگر در انبار نخواهند بود، ما به طور مداوم کاتالوگ محصولات خود را به روز می کنیم، بنابراین توصیه می کنیم اگر محصولی در انبار ظاهر نشد پس از چند روز از سایت ما دیدن کنید یا از طریق واتساپ برای ما پیام بفرستید. ( 09364427007 )

سوال: تکمیل سفارشات و نحوه ارسال در تعطیلات نوروز و ایام کرونا به چه صورت است؟

پاسخ:

با توجه به تعطیلات نوروز و شرایط کرونا در ایران روزهای کاری از قبل اطلاع داده میشود. ممکن است به علت بسته بودن برخی انبارها و محدودیت رفت و آمد تکمیل برخی سفارشات تا چند روز به طول بیانجامد. برای اطلاع از موجودی کالا حتما قبل از خرید تلفنی تماس بگیرید.

سوال: موجودی کالا و شرایط ارسال در شرایط بحرانی مانند جنگ و زلزله و بیماریهای واگیر مانند کرونا چگونه است؟

پاسخ:

به علت آنکه در شرایط بحرانی مانند جنگ و یا کرونا امکان دارد قیمت ارز به صورت ناگهانی تغییر کند یا اینکه دسترسی به برخی از جنسها مقدور نباشد و یا پروازها کنسل شود بنابراین ممکن است در موارد معدودی موجودی برخی کالاها محدود شود و یا نتوانیم به قیمت سایت جنس را عرضه کنیم پس لطفا در چنین شرایطی به صورت تلفنی قیمت و موجودی را چک کنین. ضمنا ارسال کالا ممکن است با تاخیر چند روزه انجام شود.

سوال: آیا کالای عرضه شده توسط هوشمند شاپ اصلی است؟

پاسخ:

فروشگاه عطر هوشمند شاپ بزرگترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه در فروش عمده در بازار تهران فقط کالای اصلی و اورجینال عرضه می کند. این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه و یا درجه ۲ به فروش نمی رساند و سلامت مشتریان برای وی اهمیت بیشتری دارد.

سوال: سفارشات مشتریان تهرانی چه زمانی تحویل داده میشود؟

پاسخ:

سفارشات مشتریان تهرانی که تا قبل از ساعت ۱۴ ثبت شده باشد همان روز برایشان ارسال شده و تا ساعت ۱۹ تحویل داده میشود. تحویل فوری و کمتر از ۳ ساعت برای مشتریان تهرانی(با پرداخت هزینه ارسال توسط مشتری) امکان پذیر است. در صورتی که می خواهید سفارش شما در زمان دیگری ارسال شود حتما در یادداشت سفارش ذکر کنید یا تلفنی با شرکت تماس بگیرید تا بموقع سفارش شما بدستتان برسد.

توجه نمایید که در ایام خاص مثل اعیاد و روز زن و یا روزهای بارانی و برفی ممکن است تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول انجامد یا در روزهای بعد انجام شود.

سوال: سفارشات مشتریان شهرستان چه زمانی تحویل داده میشود؟

پاسخ:

سفارشات مشتریان شهرستان که قبل از ساعت ۱۶ ثبت شده باشد به طور معمول در  روز بعد توسط پست پیشتاز ارسال شده و مطابق تعهد پست بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری تحویل داده می شود.

مشتریانی که ارسال سریعتر مد نظرشان است میتوانند از تیپاکس و پست هوایی استفاده کنند.

در صورت تمایل مشتریان محترم می توانند با دریافت کد رهگیری پستی از فروشگاه هوشمند شاپ در سامانه رهگیری اداره پست به نشانی https://tracking.post.ir مرسوله خود را دقیق تر پیگیری نمایند.(دقت کنید که کد رهگیری فقط باید بصورت انگلیسی وارد شود.)

سوال: آیا میتوان کالای خریداری شده را به هوشمند شاپ  عودت داد؟

پاسخ:

بله

در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه آماده سازی و ارسال و عودت از آنها کسر می شود.

لطفا توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند ضمنا سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده هوشمند شاپ نیست. ضمنا عودت کالای باز شده در این مدت مستلزم موافقت مدیر فروش هوشمند شاپ و کسر حداقل ۲۰ درصد از بهای کالا و هزینه ارسال و عودت کالا می باشد و الباقی وجه پس از فروش کالا به عنوان تستر  مسترد خواهد شد.

سوال: اگر بیش از هفت روز از خرید کالا سپری شده باشد شرایط عودت کالا چگونه است؟

پاسخ:

درصورتی که بیش از هفت روز از خرید کالا گذشته باشد و کالا کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشد هوشمند شاپ پس از کسر ۴۰ درصد از مبلغ کل و هزینه ارسال کالا عودت را خواهد پذیرفت.

لطفا توجه فرمایید که فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و در مورد تسترها باید کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشند. سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده هوشمند شاپ نیست.


سوال: طریقه درج کامنت در سایت چگونه است و کدام کامنتها مورد تایید قرار میگیرند؟

پاسخ:

شما میتوانید نظرات خود را در انتهای هر مطلب و یا در تب نظرات هر محصول درج کنید. نظرات شما بلافاصله درج خواهد شد و معمولا نیاز به تایید ندارند.

توجه کنید که کامنت شما مربوط به همان قسمت باشد و از پرسیدن قیمت و یا موجودی اجتناب کنید زیرا کامنت شما پاک خواهد شد و اینگونه موارد را به صورت تلفنی سوال بفرمایید.

در ضمن مسوولیت مطالب ذکر شده در کامنت از ابتدا و پس از ادیت به عهده نویسنده کامنت است بنابراین از نام بردن اشخاص حقیقی یا حقوقی در کامنت یا استفاده از الفاظ رکیک و بی ادبانه اجتناب کنید.


سوال: آیا از طریق اینستاگرام میتوان سفارش داد یا مشاوره گرفت یا پیگیری سفارش انجام داد؟

پاسخ:

لطفا جهت مشاوره و نیز جهت پیگیری سفارش فقط به صورت تلفنی اقدام شود و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی انرا هماهنگ کنید و از اینستاگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.

سوال: ثبت سفارش در هوشمند شاپ چگونه است؟ خطای هنگام ثبت سفارش را چگونه برطرف کنم؟

پاسخ:

شما میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید. توجه داشته باشید که اعداد شماره تلفن و کد پستی خود را به صورت انگلیسی وارد کنید. در صورتی که سیستم کد پستی شما را قبول نمیکند ده تا یک انگلیسی بجای آن وارد کنید.(۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱)

 در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت و پیگیری کنید.

هنگام انتخاب شهر و استان دقت کنید و در صورت بروز خطا تلفنی راهنمایی بخواهید.

سوال: در مورد کالاهایی که مغایرت عکس وجود دارد ولی نام کالا همان است معیار فروش در عطر هوشمند شاپ کدام است؟

پاسخ:

عطر هوشمند شاپ آخرین محصول و یا نوع رایج آن در بازار را به فروش میرساند و مشتری نمیتواند درخواست سری قدیم یک کالا و یا ورژن نادر آن راداشته باشد مگر آنکه در عنوان محصول درج شده باشد سری قدیم یا لیمیتد ادیشن یا شبیه این عبارات.

سوال: آیا تسترها قابل عودت هستن؟

پاسخ:

تنها تسترهایی قابلیت عودت دارند که به صورت وکیوم باشند یعنی دارای سلفون باشند مانند تستر پولو سبز یا توسط کارشناسان هوشمند شاپ صحت کالا و استفاده نشدن آن تایید شود.

سوال: رمز عبور خود را به خاطر نمی آورم، چگونه می توانم به حساب خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:

در صفحه ورود، روی «رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید، آدرس ایمیلی را که هنگام ایجاد حساب کاربری خود استفاده کرده‌اید وارد کنید و ما یک ایمیل با دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه بازنشانی آن برای شما ارسال می‌کنیم.

سوال: چگونه می توانم اطلاعات شخصی حساب خود را تغییر دهم؟

پاسخ:

در صفحه اصلی، به حساب من> اطلاعات شخصی بروید.

سوال: چگونه می توانم رمز عبور فعلی خود را تغییر دهم؟

پاسخ:

در صفحه اصلی، به حساب من> اطلاعات شخصی> رمز عبور فعلی / رمز عبور جدید بروید.

سوال: من می خواهم آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را تغییر دهم. من این رو چطور میتونم انجام بدم؟

پاسخ:

در صفحه اصلی، به حساب من > اطلاعات شخصی > ایمیل بروید و ایمیل جدیدی را که می خواهید با حساب خود مرتبط کنید وارد کنید.

سوال: آیا می توانم پس از پرداخت، سفارش خود را تغییر دهم یا لغو کنم؟

پاسخ:

برای کاهش زمان تحویل تا حد ممکن، ما یک سیستم خودکار داریم که پس از تکمیل خرید آنلاین، اطلاعات مربوط به اقلام سفارش شما را به انبار تدارکات ما ارسال می کند. به این ترتیب، در صورت نیاز به هرگونه تغییر یا لغو، لطفاً از طریق این شماره 09364427007 با ما تماس بگیرید و در صورتی که سفارش هنوز از انبار ما خارج نشده باشد، سعی خواهیم کرد تمام تلاش خود را انجام دهیم.

سوال: آیا امکان پرداخت از طریق کارت به کارت وجود دارد؟

پاسخ:

بله، قبل از تکمیل سفارش، گزینه «کارت به کارت» را به عنوان روش پرداخت انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که با انتخاب این گزینه، تا زمانی که رسید مبلغ را دریافت نکرده باشیم، امکان ارسال سفارش را نخواهیم داشت، بنابراین ممکن است زمان تحویل چند روز تمدید شود.

سوال: آیا پرداخت در هوشمند شاپ امن است؟

پاسخ:

البته! ما به طور مداوم کار می کنیم تا شما همیشه در وارد کردن اطلاعات پرداخت خود در هوشمند شاپ احساس امنیت کامل داشته باشید. سایت ما از فناوری های حفاظتی رمزگذاری شده برای جلوگیری از دسترسی اشخاص ثالث به جزئیات پرداخت شما استفاده می کند. 

ما دو عنصر مهم داریم که امنیت فرآیند پرداخت را در سایت خود تضمین می کند:

- یک نماد قفل در مرورگر

- یک URL امن (https: //)

اگر با این وجود با پرداخت آنلاین احساس راحتی نمی کنید، می توانید برای انجام تراکنش های الکترونیکی از بانک خود یک کارت اعتباری «مجازی» درخواست کنید یا پرداخت را بصورت کارت به کارت  انجام دهید.

سوال: چگونه می توانم هزینه سفارش خود را پرداخت کنم؟

پاسخ:

به دو روش مختلف. یکی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد!

  1. پرداخت آنلاین

برای پرداخت با کارت اعتباری، ما یک اتصال امن  را برای اطمینان از حداکثر امنیت پرداخت انتخاب کرده ایم. هنگام تسویه‌حساب، نمادهایی که یک قفل یا کلید را در مرورگر شما نشان می‌دهند به شما می‌گویند که اتصال امن است. 

  1. کارت به کارت 
  2. پس از ثبت سفارش شما، 7 روز فرصت دارید تا پرداخت یا کارت به کارت را انجام دهید. هنگام دریافت سفارش باید شماره سفارش خود را ذکر کنید . پس از گذشت 7 روز سفارش شما معلق شده و باید یک سفارش جدید با شرایط و قیمت های موجود در آن زمان ثبت کنید. سفارش فقط زمانی ارسال می‌شود که پرداخت به حساب ما انجام شده باشد، بسیار مهم است که به ما اطلاع دهید که پرداخت انجام شده است تا بتوانیم سریعتر آن را شناسایی کنیم و ارسال شما را سریعتر انجام دهیم. می توانید این کار را از طریق ارسال پیام از طریق واتساپ به شماره 09364427007 انجام دهید.
  3. ضمنا مشتریان شهر تهران می توانند با انتخاب گزینه مربوط هنگام سفارش وجه خود را درب منزل پرداخت نمایند.

    ضمنا مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل وجه خرید خود را به شماره کارت  6273811144217426 به نام جمشید شیخ زاده (مدیر سایت) واریز نموده و شماره ارجاع تراکنش را به فروشگاه ارایه نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد