محصولات برند برکورت
برکورت یک شرکت عطرسازی سطح بالای فرانسوی است که توسط امیلی بوژ در سال 2010 تاسیس شد.
برکورت به طور محرمانه با شخصیت خالقش در ارتباط است که میخواست به طور آزادانه هنرش را در ارتباط با دو التزام بیان کند: مواد اولیه سنتی و فرمولاسیون مدرن. در واقع، لازم است که بدانیم یک عطر مجموع اسانسها از یک سو و ترکیب یک خالق از سوی دیگر است.
اسانس ها به طور ویژه با ناخودآگاه جمعی ما صحبت میکنند، که به ما تجربه ای میبخشند که شخصی نیست ولی به اتصال باستانی میان انسان، طبیعت و مسئله وجودی مرتبط شده است. آنها ما را در عمق خاطراتمان لمس میکنند، و این فرآیند توسط علم به معرض نمایش درآمده است. به همین دلیل است که انتخاب مواد اولیه بر اساس ریشه و کیفیت آنها بسیار مهم است، زیرا تفاوت بویایی از یک فرد به فرد دیگر بسیار زیاد است. گذشته از این، سرمایه آن به دست کسانی میرسد که آنها را کاشته اند که گاهی اوقات در فرآیند صنعتی فراموش میشوند.
با در نظر گرفتنترکیب، خالق قصد دارد که مواد اولیه را با هم هماهنگ کند تا یک احساس شیک و متمایز بسازد.
برای امیلی، ضروری است که پس از آن جلوتر بروند و با شخصی که از عطر استفاده میکند در فرآیند احساسی ارتباط پیدا کنند. این رویکرد مدرنی است که او تلاش میکند به «فرمولاسیون مفهومی» دست یابد.
به عنوان مثال، بسیار نادر است که شخصی با کت و شلوار و کراوات تنیس بازی کند، یا با لباس و کفش تنیس به یک مهمانی شب برود. تضاد میان تصویر که سعی میکنیم از خودمان نشان دهیم و احساسی که با عطرمان منتقل میکنیم بسیار در جامعه دیده میشود. مطمئنا، حس بویایی بسیار دقیق بوده و درک آن دشوار است، اما بسیاز قوی نیز هست زیرا میتواند با توجه به احساسات و تجربه های شخصی به چیزی جذب شود یا آن را رد کند. یک عطر میتواند برای خود فرد یا برای دیگران استفاده شود، ولی در هر دو مورد، امیلی بوژ میخواهد که به فردی که آن را استفاده میکند کمک کند که عطر را بهتر بشناسد و با توضیح در مورد منبع دقیق الهامش و آنچه که او را برانگیخته، مناسبترین انتخاب را داشته باشد. برای کمک به این درک از عطر، سازنده نرم افزاری تهیه کرده است که به وی امکان میدهد یک پروفایل بویایی بر مبنای ملاحظات شخصی (رنگ پوست و مو) و همچنین شخصیت خریدار و شرایطی که میخواهد از عطر استفاده کند (یک دورهمیبا دوستان، یک شام عاشقانه و ...) ایجاد نماید.
«زمینه سازی» با هیچ کلیشه ای سازگار نیست. هر عطر میتواند در شرایط مختلف استفاده شود. به عنوان مثال، مردی با کت و شلوار میتواند به خوبی از عطر "مویز گارسون" استفاده کند که در این صورت به او یک شخصیت پرشور میبخشد. همه هدف این است که آگاهانه انتخاب کنیم.
متخصصان و طراحان :
امیلی بوژ