محصولات برند کوچ
در زمینه بررسی برند ها این بار قصد داریم یک برند معتبر و قدیمی که در زمینه عطر، لباس، کفش، کیف و اکسسوری محبوبیت خاصی دارد را برای شما معرفی کنیم. این برند برند کوچ است. یک برند شیک و لوکس آمریکایی است که تجربه بسیار زیادی در زمینه مد دارد. طبیعتا هر نوع تجارتی فراز و نشیب های خاص خودش را دارد. در برند ها همین اتفاق افتاده است و هر کدام در طول فعالیت خود با مشکلاتی همراه بود ه اند و هر کدام تاریخچه خاص خود را دارند. در ادامه این مقاله به معرفی برند coach خواهیم پرداخت.
Coach
کوچ یک شرکت تجاری و برند ویژه ای است که کالا های چرمی و لوازم جانبی با کیفیت را طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند. این شرکت در سال 1941 به عنوان یک استودیوی صنایع دستی و طرح های جذاب دست ساز در نیویورک آغاز به کار کرد.
برای دهه ها این شرکت به عنوان تولید کننده کتاب های جیبی و کیف پول های کلاسیک و عملی شناخته می شد. شهرت آن برای محصولات خشک و بی روح و محصولاتی جالب توجه بود که باعث شد این شرکت برای سال های زیادی با تبلیغات و توجه کم فعالیت کند. سرانجام وجهه سنتی این شرکت بار معنایی منفی به خود گرفت و محصولات Coach به عنوان قدیمی یا کلاسیک معرفی شدند. در سال 1985 این شرکت توسط سارا لی به عنوان بخشی از بخش لباس فروشی خریداری شد. این در میان کیک پنیرها و کلوچه ها یک تناسب طبیعی نبود، اما مدیریت جدید، این شرکت ناکام را احیا کرد. در سال های اخیر مدیر به عنوان حضور قدرتمندی در دنیای مد با برترین طراحی های جدید، خطوط تولید گسترده و کانال های بازاریابی و پخش در سطح هنر ظهور کرده است. به رسمیت شناختن نفوذ جدید این شرکت با وجود سارا لی در سال 2001 آن را متوقف کرد تا به عنوان خرده فروش مد و چرم در اختیار عموم قرار گیرد.
بودجه شرکت کوچ در سال 2001 616.1 میلیون دلار درآمد ناخالص و 64.0 میلیون دلار درآمد خالص داشته است. این ارقام نشان دهنده ادامه سودآوری رو به رشد شرکت است. در سال 2000 این شرکت درآمد خالص 38.6 میلیون دلاری از درآمد 548.9 میلیون دلاری را ثبت کرد، در حالی که درآمد 16.7 میلیون دلاری آن از درآمد حاصل از 507.8 میلیون دلار در سال 1999 بود. حاشیه سود شرکت نیز به همان اندازه چشمگیر است که از 3.8 درصد در سال 1999 به 7 درصد رسیده است در سال 2000 و 10.4 درصد در سال ۲۰۰۱ رسیده بود. اگر چه نام این برند یک نام آمریکایی است، اما مشتری بین المللی خود را به 18 کشور گسترش داده است. مصرف کنندگان ژاپنی 20 درصد از درآمد 616 میلیون دلاری برند کوچ را برای سال 2001 به دست آوردند.
آنالیز نظرات برند کوچ
مدیران برند کوچ پس از چندین سال ضرر و زیان از سال 1997 تا 1999، تصویر گرد و غبار گرفته خود را جلا بخشیدند و تحلیل گران آن را ستاره ای درخشان در دنیای مد رقابتی می دانند. در فصل تعطیلات سال 2001، فروش محصولات کوچ بدون بهره از تخفیف های عمیق و در اوج رکود، افزایش یافت. رابرت دربول، تحلیل گر برادران لمن، گفت که مردم محصولات کوچ را "موارد ضروری" می دانند. وی انتظار داشت درآمد حاصل از توسعه مرکز ژاپن برای تقویت آمار فروش حتی بیشتر باشد. این شرکت از زمان جدایی از سارا لی عملکرد فوق العاده خوبی داشته است. دربول در ادامه اظهار داشت: "نام تجاری دارای حرکت فوق العاده ای است." وی حتی در سال 2002 و 2003 قیمت سهام را حتی قوی تر پیش بینی کرد. تحلیل گران دیگر با این ارزیابی موافق هستند. دیوید لامر از فریس ، بیکر واتس انتظار داشت که فروش مشتاقانه بازار مشتاق ژاپن که پتانسیل رشد آن بسیار زیاد است، تأمین شود. اریک بدر از لادنبورگ تالمان و شرکت همچنین مشتاقانه از چشم انداز شرکت اظهار داشت، " برند کوچ با قانون حق به حقدار برای مشتری خود جلو می رود. معلوم شد که مردم می خواستند خود را با وسایل لوکس مقرون به صرفه مانند کیف کوچ با قیمت مناسب تر و کیفیت خوب وقف دهند.
تاریخ برند کوچ
برند کوچ از سال 1941 وجود داشته است، اما اطلاعات کمی در مورد تاریخچه یا تحولات شرکت ثبت شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده، می توان منشا این شرکت را در یک دکوراسیون در منهتن جستجو کرد، جایی که گروه کوچکی از صنعت گران کالا های چرمی می ساختند. این فروشگاه به عنوان یک فروشگاه خانوادگی توصیف می شود که به دلیل تولید محصولات با کیفیت بالا که نسل به نسل از اعضای خانواده آن ها ساخته می شود، شناخته می شود. در سال 1985 برند کوچ توسط شرکت سارا لی خریداری شد، اما حرکت خلاقانه کمی بیش از یک دهه اتفاق افتاد. همه چیز تحت رهبری لو فرانکفورت تغییر کرد. در سال 1996 آشکار شد که کوچ دیگر نام تجاری مورد علاقه مد نیست. طراحان اروپایی هیپ مانند گوچی و پرادا دیگر محصولات اختصاصی ثروتمندان و افراد مشهور را نمی ساختند. هنگامی که برچسب های مد نخبگان شروع به طراحی لوازم جانبی شیک با قیمت های مقرون به صرفه کردند، مشتریان وفادار کوچ شروع به از بین رفتن کردند. طراحی های کلاسیک و ساده قدیمی به حساب می آمدند و این تصویر مورد توجه مصرف کنندگان، به ویژه خانم ها، در هر سنی نبود. فرانکفورت این نکته را با اشاره به این که زنان هنوز هم مایل به حمل کیف پول های مرغوب و جذاب هستند، نشان می دهد، اما آن ها را داخل یک کیف شانه مرسوم، که آن روز ها مد محسوسی از پرادا بود فرو می برد. محصولات کوچ دیگر نشانه وضعیت شیک در زنان آمریکایی نبود. فرانکفورت برنامه هایی را برای به روزرسانی پیشنهادات این شرکت و ایجاد مهندسی برای بروز تصویر ایجاد کرد. در دسامبر 1996، فرانكفورت هنگامی كه طراح رید كراكوف را به عنوان کوچ تغییر داد، گویا كودتا شد. Krakoff در آستانه انتقال به ایتالیا برای ادامه کار در زمینه طراحی مد بود که فرانکفورت وی را به پذیرفتن سمت در برند کوچ به عنوان اولین مدیر خلاق اجرایی خود ترغیب کرد.
این شخص به شرکت وی یک حساسیت کاملاً جدید و مدرن را برای این برند به ارمغان آورد و گویا طرحی از پولو رالف لورن و تامی هیلفیگر بود. او در Hilfiger بود که با موفقیت خود را به عنوان یک برچسب طراحی متنوع و لوازم خانگی، پارچه، لوازم جانبی و لباس زنانه علاوه بر لباس ورزشی برای جوانان، دوباره اختراع کرد. در طول چندین سال ابتدایی خود، کراکوف بایگانی محصولات و سبک برند کوچ را مطالعه کرد و درباره این مارک اطلاعات بیشتری کسب کرد. او که مسلح به دانش کامل از شرکت های معتبر بود، روند یا نوسازی خطوط تولید را آغاز کرد. سود شرکت در اواخر دهه 1990 کاهش یافت، اما کراکوف و فرانکفورت در پشت صحنه کار می کردند تا تصویر شرکت را دوباره مهندسی کنند. فروشگاه های کوچ به روز شده اند تا ظاهری زیبا و مدرن ارائه دهند. مجموعه ها با استفاده از مواد مخلوط به جای همه محصولات چرمی دوباره طراحی شدند. زمان تولید مجموعه ها کوتاه شد و باعث شد کالا های جدید بیشتر در فروشگاه ها وارد شوند. هنگامی که هزاره جدید فرا رسید، برند کوچ در حال پیشرفت با زمان بود.
استراتژی های برند کوچ
محصولات سنتی برند کوچ و مجموعه های اصلی برای قرن آینده به روز شده و آماده می شوند. کراکوف و فرانکفورت می خواستند یک گام جلوتر بروند و Coach را به یک مارک سبک زندگی تبدیل کنند. برای انجام این کار، برند کوچ نیاز داشت تا از مرز کیف دستی و کیف های چرم فراتر رود. هر نوع کالایی برای گنجاندن در این طرح جدید به عنوان بازی عادلانه ای در نظر گرفته شد. با وجود تمرکز بر توسعه محصول جدید، مدیریت فرصت های معرفی محصولات موجود به بازار های جدید را از دست نداد. ژاپن یک بازار بزرگ بکر و دست نخورده بود و مصرف کنندگان آن عاشق برند Coach بودند. برنامه های یک فروشگاه گل سرسبد ژاپنی تصویب شد و گسترش آن در حال انجام بود.
تأثیرات برند کوچ
پس از سال ها فعالیت مستقل، شرکت Coach مجبور شد نگاهی به جهان و رقبای خود بیندازد. اگرچه كنت كول و دونی بورك به عنوان رقبای سنتی مشتری کوچ مورد توجه قرار می گرفتند، اما این خانه های مد بودند كه نظر مدیریت را به خود جلب كردند. گوچی، پرادا، رالف لورن و تامی هیلفیگر در جهت گیری شرکت تأثیر گذار بودند. گوچی و پرادا نشان دادند که تولید لوازم جانبی شیک و با کلاس با قیمت های مقرون به صرفه امکان پذیر است. استفاده از چرم اختیاری بود. لورن و هیلفیگر هرکدام موفق شدند طیف کوچکی را در بازار گسترش دهند و یک کالای مارک دار ایجاد کنند. این شرکت ها و افراد تأثیرگذار بر تکامل این برند بودند.
هم کاری برند کوچ با برند های خودرو
برند کوچ، شرکت مجلل محصولات چرمی، با تولید کننده اتومبیل لوکس، لکسوس، برای ایجاد سواری نهایی پیوست. این مشارکت در سال 1996 آغاز شد که کوچ برای اولین بار خدمات طراحی خود را به فروشنده اتومبیل ارائه داد. در بهار 2002 آخرین سرمایه گذاری مشترک در خیابان ها ظاهر شد. لکسوس RX 300 دارای صندلی های اصلاح شده چرمی سوراخ دار و تکیه گاه های برجسته برند کوچ شد