محصولات برند کاستوم نشنال
کاستوم نشنال - Costume National یک برند لوکس پوشاک زنانه و مردانه از ایتالیا است . بنیانگذاران طراح انیو کاپاسا و برادرش کارلو هستند که مدیر اجرایی این برند است.
طراحان اولین مجموعه خود را در هفته مد میلان در سال 1986 ارائه کردند و اولین بار در سال 1991 در پاریس شروع به کار کردند. در پایان دهه 1990، این برند بوتیک هایی را در رم، نیویورک و لس آنجلس افتتاح کرد و خطوط کفش و لوازم جانبی را راه اندازی کرد. سبک مینیمالیستی و کمی راک اند رول این برند با غلبه رنگ های تیره و فرم های لاکونیک متاثر از سال ها کار انیو کاپاسا با یوجی یاماموتو بود. مجموعه کاستوم نشنال همچنین شامل لباس های خیابانی آوانگارد C'N'C است.
در سال 2002، این شرکت شروع به توسعه یک مجموعه عطر کرد. اولین عطرها - بوی چوبی- شرقی و بوی شیپر گلی - توسط لورنت بروئر ایجاد شد. در سالهای بعد، این برند این سری را با جنسهای Sheer ، Gloss و Cool Gloss گسترش داد و در سال 2009 اولین ترکیب مردانه Homme را ارائه کرد که توسط دومینیک روپیون ساخته شد.
همکاری این برند با عطرساز با مجموعه پاپ ادامه یافت . برخلاف نام، این یک خط مجزا نیست، بلکه یک عطر است که در بطریهایی با رنگهای مختلف منتشر میشود: قرمز، نارنجی، آبی و فیروزهای. ترکیب اطراف گل رز و یاس با نت های میوه ای در بالا و ته رنگ های گرم در پایه ساخته شده است. انتشار در سال 2011 انجام شد.
در سالهای بعد، این برند مرتباً محصولات جدیدی ارائه میکرد: تند So Nude ، سایبر گاردن شیشهای سبز و شرقی . در سال 2016، این شرکت تحت کنترل هلدینگ ژاپنی Sequedge قرار گرفت. برادران بنیانگذار بازنشسته شدند و طراحان کوجی اودو و یاسوتوشی ازومی جایگزین آنها شدند.
در سال 2019، این برند ایتالیایی-ژاپنی عطرهایی را منتشر کرد که برای انتقال تصویر بویایی دو کشور طراحی شده بودند. جولین راسکینت روی آهنگسازی I کار کرد. برای او، ایتالیا با نت غالب چرم، احاطه شده توسط ادویه جات، اسطوخودوس و مرکبات آشکار می شود. J که توسط Fanny Bal ساخته شده است به ژاپن اختصاص دارد و شامل سایه هایی از شکوفه گیلاس، شکوفه پرتقال و نرولی با سدر، کشمیران و پودر برنج در پایه است.