فیلتر






محصولات برند ال آرتیسان پارفومر

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

L'Artisan Parfumeur  یک برند عطر فرانسوی است که توسط شیمیدان و عطرساز بعدی ژان فرانسوا لاپورت در سال 1976 تأسیس شد. تاریخچه این برند با درخواست یکی از دوستان لاپورت برای ایجاد عطری با رایحه موز برای تکمیل لباس موز برای یک مهمانی شبانه در Folies Bergère آغاز شد. و قبلاً در سال 1978 ، اولین بوتیک این برند در پاریس ظاهر شد. امروزه به عنوان اولین برند عطر نیچ در نظر گرفته می شود. 

وظیفه اصلی لاپورته خلق عطرهایی بود که عمداً با عطرهای ارائه شده توسط صنعت عطر مدرن متفاوت باشد. او با کمال میل از مواد طبیعی کمیاب استفاده کرد و آنها را به طعم‌های غیرمعمول و غیرمعمول برای مصرف‌کننده ترکیب کرد.تا به امروز، عطرهای کمی از ژان فرانسوا لاپورت باقی مانده است. Mure et Musc ، که در آن او آکوردی از مشک شاه توت و اتیلن براسیلات را ترکیب کرد، یکی از آنهاست که جایگاه یک افسانه محلی را به دست آورده است.

در اواخر دهه 1980، ژان فرانسوا لاپورت شرکت خود را ترک کرد و Maitre Parfumeur et Gantier را در سال 1988 تأسیس کرد، که هنوز هم وجود دارد.

بسیاری از عطرسازان مشهور و با استعداد با L'Artisan Parfumeur همکاری کردند:   ژان کلود النا ، آن فلیپو ، میشل آلمراک ، آلبرتو موریلاس ، سلین النا ، دافنه بوگی و بسیاری دیگر. با این حال، تنها دو نفر از آنها سبک و DNA برند را تعریف کردند: اولیویا جیاکوبتی از اوایل دهه 90 و برتراند دوشوفور از اوایل دهه 2000 تا 2015. برتراند دوشوفور در داخل  دفتر مرکزی L'Artisan Parfumeur آزمایشگاه مخصوص به خود را داشت و خود او عطار ثابت این برند بود و بیشترین تعداد عطر را نسبت به دیگران خلق کرده است.

از سال 2005 تا 2007، این برند نسخه‌های millesime را توسط عطرساز Anne Flipo تولید کرد که به مواد اولیه طبیعی به‌دست‌آمده از نرگس، شکوفه پرتقال و زنبق اختصاص داشت:

Fleur d'Oranger 2005 (شکوفه پرتقال از برداشت آوریل 2004، برداشت شده در تونس)

Fleur de Narcisse 2006 (2005 نرگس برداشت شده در 6-7 ژوئن در فرانسه)

Iris Pallida 2007 (2001 زنبق توسکانی).

Fleur d'Oranger 2007 (پرتقال در آوریل 2006 برداشت شده در تونس) 

در سال 2015، این برند توسط شرکت اسپانیایی Puig خریداری شد، که مدیر خلاق آن را منصوب کرد و از همکاری با برتراند دوشوفور خودداری کرد. در سال 2016 تغییری در طراحی برند ایجاد شد. کیفیت و بسته بندی بهتر شد.

در سال 2016 مجموعه Natura Fabularis منتشر شد. 

در سال 2019، به مناسبت صدمین سالگرد این خانه، با مشارکت عطرساز سلین النا، عطر Bana Banana ساخته و عرضه شد .