فیلتر






محصولات برند له لابو

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین
تعداد نمایش 122448

Le Labo  یک برند عطر آمریکایی است که در سال 2006 توسط مدیران خلاق Eddie Rosky و Fabrice Peno - کارمندان سابق بخش بازاریابی جورجیو آرمانی ،  L'Oréal، تأسیس شد.

برند Le Labo با پول خود Rosky و Peno راه‌اندازی کرد و با ایده‌ها و عطرهای بی‌چهره‌شان در تضاد با محصول شرکت‌های بزرگ عطر قرار گرفت.

هر عطر دارای نامی متشکل از یک کلمه و یک عدد است. کلمه نشان دهنده مولفه یا آکوردی است که بیشترین تعداد را در فرمول دارد و اعداد نشان دهنده تعداد کل عناصر فرمول است. در عین حال، عطر ممکن است بوی مشخصی از جزء ذکر شده روی برچسب نداشته باشد، زیرا ترکیبات مختلف دارای شدت بویایی متفاوتی هستند. 

این برند با شروع ده عطر، دوازده ترکیب را در چهارده سال منتشر کرد، به استثنای خطوط روغن های معطر و مجموعه  راسکی و پنوت از عطرسازان معروف دعوت کردند تا در مورد آنها همکاری کنند: فرانک ولکل ، آنیک مناردو ، ناتالی لورسون ، میشل آلمراک ، مارک باکستون ، فرانسوا کارون ، یان وانیر ، موریس روسل ، آلبرتو موریلاس و دیگران.

پرفروش ترین عطر این برند سانتال 33 بود. این برند مدیون شهرت و محبوبیت اوست. این عطر غیرمعمول در نیویورک تایمز به نمایش درآمد و همچنین مورد استقبال  صنعت مد قرار گرفت. خیلی زود به نماد و مترادفی برای مد مدرن، سبک آوانگارد تبدیل شد و توجه همه کسانی را که می خواستند برجسته باشند، اما در عین حال بخشی از مد باشند، به خود جلب کرد. 

مجموعه انحصاری سیتی مجموعه ای خاص از عطرهای مخصوص شهرهای مختلف جهان است. در سال 2006 با Aldehyde Dallas 44 و Tubereuse 40 New York راه اندازی شد .

امروزه، Le Labo، علاوه بر عطر، محصولات مراقبت شخصی، لوازم جانبی، کتاب های طراحی  ارائه می دهد.