سوالات متداول

بازدید: 41

سوال: تکمیل سفارشات و نحوه ارسال در تعطیلات نوروز و ایام کرونا به چه صورت است؟

پاسخ: با توجه به تعطیلات نوروز و شرایط کرونا در ایران روزهای کاری از قبل اطلاع داده میشود. ممکن است به علت بسته بودن برخی انبارها و محدودیت رفت و آمد تکمیل برخی سفارشات تا چند روز به طول بیانجامد. برای اطلاع از موجودی کالا حتما قبل از خرید تلفنی تماس بگیرید.

سوال: موجودی کالا و شرایط ارسال در شرایط بحرانی مانند جنگ و زلزله و بیماریهای واگیر مانند کرونا چگونه است؟

پاسخ: به علت آنکه در شرایط بحرانی مانند جنگ و یا کرونا امکان دارد قیمت ارز به صورت ناگهانی تغییر کند یا اینکه دسترسی به برخی از جنسها مقدور نباشد و یا پروازها کنسل شود بنابراین ممکن است در موارد معدودی موجودی برخی کالاها محدود شود و یا نتوانیم به قیمت سایت جنس را عرضه کنیم پس لطفا در چنین شرایطی به صورت تلفنی قیمت و موجودی را چک کنین. ضمنا ارسال کالا ممکن است با تاخیر چند روزه انجام شود.

سوال: آیا کالای عرضه شده توسط هوشمند شاپ اصلی است؟

پاسخ: فروشگاه عطر هوشمند شاپ بزرگترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه در فروش عمده در بازار تهران فقط کالای اصلی و اورجینال عرضه می کند. این فروشگاه به هیچ عنوان کالای فیک یا مشابه و یا درجه ۲ به فروش نمی رساند. فروشگاه عطر هوشمند شاپ حتی از فروش برندهای غیر معتبر و یا فیک اماراتی و چینی مانند فرگرنس و … خودداری میکند و سلامت مشتریان برای وی اهمیت بیشتری دارد.

سوال: پرداخت وجه سفارش چگونه امکانپذیر است؟

پاسخ:

پرداخت وجه از طریق تمامی کارتهای عضو شتاب امکانپذیر است و شما می توانید از طریق درگاه بانک ملت پرداخت خود را انجام دهید. ضمنا مشتریان شهر تهران می توانند با انتخاب گزینه مربوط هنگام سفارش وجه خود را درب منزل پرداخت نمایند.

ضمنا مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل وجه خرید خود را به شماره کارت  6273811144217426 به نام جمشید شیخ زاده (مدیر سایت) واریز نموده و شماره ارجاع تراکنش را به فروشگاه ارایه نمایند.

سوال: سفارشات مشتریان تهرانی چه زمانی تحویل داده میشود؟

پاسخ:

سفارشات مشتریان تهرانی که تا قبل از ساعت ۱۴ ثبت شده باشد همان روز برایشان ارسال شده و تا ساعت ۱۹ تحویل داده میشود. تحویل فوری و کمتر از ۳ ساعت برای مشتریان تهرانی(با پرداخت هزینه ارسال توسط مشتری) امکان پذیر است. در صورتی که می خواهید سفارش شما در زمان دیگری ارسال شود حتما در یادداشت سفارش ذکر کنید یا تلفنی با شرکت تماس بگیرید تا بموقع سفارش شما بدستتان برسد.

توجه نمایید که در ایام خاص مثل اعیاد و روز زن و یا روزهای بارانی و برفی ممکن است تحویل سفارشات بیشتر از حالت معمول به طول انجامد یا در روزهای بعد انجام شود.

سوال: سفارشات مشتریان شهرستان چه زمانی تحویل داده میشود؟

پاسخ:

سفارشات مشتریان شهرستان که قبل از ساعت ۱۶ ثبت شده باشد به طور معمول در  روز بعد توسط پست پیشتاز ارسال شده و مطابق تعهد پست بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری تحویل داده می شود.

مشتریانی که ارسال سریعتر مد نظرشان است میتوانند از تیپاکس و پست هوایی استفاده کنند.

در صورت تمایل مشتریان محترم می توانند با دریافت کد رهگیری پستی از فروشگاه هوشمند شاپ در سامانه رهگیری اداره پست به نشانی http://newtracking.post.ir/Search.aspx مرسوله خود را دقیق تر پیگیری نمایند.(دقت کنید که کد رهگیری فقط باید بصورت انگلیسی وارد شود.)

سوال: آیا میتوان کالای خریداری شده را به هوشمند شاپ  عودت داد؟

پاسخ:

بله

در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدند میتوانند ظرف مدت یک هفته کالای خود را مرجوع کنند و فقط هزینه آماده سازی و ارسال و عودت از آنها کسر می شود.

لطفا توجه فرمایید به علت اینکه عطر و ادکلن یک کالای بهداشتی است فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند ضمنا سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده هوشمند شاپ نیست. ضمنا عودت کالای باز شده در این مدت مستلزم موافقت مدیر فروش هوشمند شاپ و کسر حداقل ۲۰ درصد از بهای کالا و هزینه ارسال و عودت کالا می باشد و الباقی وجه پس از فروش کالا به عنوان تستر  مسترد خواهد شد.

سوال: اگر بیش از هفت روز از خرید کالا سپری شده باشد شرایط عودت کالا چگونه است؟

پاسخ:

درصورتی که بیش از هفت روز از خرید کالا گذشته باشد و کالا کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشد هوشمند شاپ پس از کسر ۴۰ درصد از مبلغ کل و هزینه ارسال کالا عودت را خواهد پذیرفت.

لطفا توجه فرمایید که فقط کالاهایی که کاملا سالم و باز نشده باشند قابلیت عودت دارند و در مورد تسترها باید کاملا سالم و دست نخورده و آکبند باشند. سایر مشکلات تولید کننده مانند خرابی والف و اسپری به عهده هوشمند شاپ نیست.


سوال: طریقه درج کامنت در سایت چگونه است و کدام کامنتها مورد تایید قرار میگیرند؟

پاسخ:

شما میتوانید نظرات خود را در انتهای هر مطلب و یا در تب نظرات هر محصول درج کنید. نظرات شما بلافاصله درج خواهد شد و معمولا نیاز به تایید ندارند.

توجه کنید که کامنت شما مربوط به همان قسمت باشد و از پرسیدن قیمت و یا موجودی اجتناب کنید زیرا کامنت شما پاک خواهد شد و اینگونه موارد را به صورت تلفنی سوال بفرمایید.

در ضمن مسوولیت مطالب ذکر شده در کامنت از ابتدا و پس از ادیت به عهده نویسنده کامنت است بنابراین از نام بردن اشخاص حقیقی یا حقوقی در کامنت یا استفاده از الفاظ رکیک و بی ادبانه اجتناب کنید.


سوال: آیا از طریق اینستاگرام میتوان سفارش داد یا مشاوره گرفت یا پیگیری سفارش انجام داد؟

پاسخ:

لطفا جهت مشاوره و نیز جهت پیگیری سفارش فقط به صورت تلفنی اقدام شود و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی انرا هماهنگ کنید و از اینستاگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.

سوال: ثبت سفارش در هوشمند شاپ چگونه است؟ خطای هنگام ثبت سفارش را چگونه برطرف کنم؟

پاسخ:

شما میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت نمایید. توجه داشته باشید که اعداد شماره تلفن و کد پستی خود را به صورت انگلیسی وارد کنید. در صورتی که سیستم کد پستی شما را قبول نمیکند ده تا یک انگلیسی بجای آن وارد کنید.(۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱)

 در صورتی که به اینترنت دسترسی  ندارید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت و پیگیری کنید.

هنگام انتخاب شهر و استان دقت کنید و در صورت بروز خطا تلفنی راهنمایی بخواهید.

سوال: در مورد کالاهایی که مغایرت عکس وجود دارد ولی نام کالا همان است معیار فروش در عطر هوشمند شاپ کدام است؟

پاسخ:

عطر هوشمند شاپ آخرین محصول و یا نوع رایج آن در بازار را به فروش میرساند و مشتری نمیتواند درخواست سری قدیم یک کالا و یا ورژن نادر آن راداشته باشد مگر آنکه در عنوان محصول درج شده باشد سری قدیم یا لیمیتد ادیشن یا شبیه این عبارات.

سوال: آیا تسترها قابل عودت هستن؟

پاسخ:

تنها تسترهایی قابلیت عودت دارند که به صورت وکیوم باشند یعنی دارای سلفون باشند مانند تستر پولو سبز یا توسط کارشناسان هوشمند شاپ صحت کالا و استفاده نشدن آن تایید شود.
نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد