عطرهای توفق تولید discontinued perfumes
چرا وقتی عطر و بویی را پیدا می کنید که به آن علاقه دارید ، گاهی اوقات به سختی میتوانید که خود را متقاعد کرده که چیز جدیدی را امتحان نمایید. اما چه اتفاقی افتاده که یافتن رایحه مورد علاقه شما سخت شده، فقط برای اینکه شما میفهمید رایحه مورد علاقه شما دیگر وجود ندارد؟ چرا
بعضی اوقات برخی از رایحه ها از بین رفته و هیچ چیز بدتر از این نیست که بفهمید بوی شما دیگر موجود نیست. این ممکن است بدون هشدار اتفاق بیفتد ، و رایحه نوستالژیک شما که سالهاست از آن استفاده میکنید ومیفهمید که دیگر تولید نمیشود.
اما چرا این رایحه ها دیگر تولید نمی شوند؟ بیشتر بدانید که چرا تولید کنندگان عطرتولید عطر مورد علاقه شما را قطعمی کنند. اما اگر کاملاً آماده نیستید که رایحه مورد علاقه خود را کنار بگذارید ،
موارد خاصی وجود دارد که طراحان تصمیم می گیرند تولید عطرهای خاص خود را متوقف کنند ، خواه به انتخاب خود باشد و یا از یک عامل خارجی متفاوت که خارج از کنترل آنها باشد.
برای درک بهتر اینکه این از کجا می آید ، دلایل مختلفی دارد که عبارتند از :
عدم فروش کافی محصولات
همه شرکت های تولید عطر و ادکلن می خواهند عطرهایی را که می فروشند سود بیشتری بدست آورند. این فرآیند شامل سفارش حجم زیادی از مواد اولیه به تولیدکنندگان مختلف است. با سفارش این مقدار انبوه ، این شرکت قادر است هزینه ها را پایین نگه دارد و عطرهای طراح با کیفیت بالا ایجاد کند.
اما اگر این محصولات فروش نداشته باشند یا تقاضای مورد انتظار شرکت را برآورده نکنند ، ممکن است سود آنها متضرر شود. این می تواند یک شرکت را به سمت ادامه تولید رایحه سوق دهد زیرا آنها توانایی ادامه تولید رایحه را در حجم بالایی که نیاز دارند ، ندارند و نمی توانند هزینه های بیشتری را برای سفارش مقادیر کمتری از تولیدکنندگان داشته باشند.
در نهایت ، اگر افراد به اندازه کافی در خرید رایحه ها نباشند ، شرکت ها عطرهایی با عملکرد بهتر را انتخاب می کنند و رایحه ای را که ممکن است دوست داشته باشید متوقف می کنند.
آنها قادر به یافتن مواد تشکیل دهنده نیستند
هر رایحه از مخلوطی که با دقت انتخاب شده و از عطر و بویی که شما می شناسید و به آن علاقه دارید، تهیه شده اما ، گاهی اوقات ممکن است یک شرکت نتواند ماده اصلی آن عطر را پیدا کرده اگر محصول دیگر ساخته نشده یا مجبور شوند مواد اولیه را با هزینه بسیار بیشتر از تولید کننده دیگری سفارش دهند ، این اتفاق می افتد.
وقتی تنها گزینه دیگر این شرکت تغییر و اصلاح عطر موردعلاقه شما باشد ، آنها ممکن است رایحه جدیدی ساخته و فضای جدیدی را ایجاد کنند.
بازسازی عطر امکان پذیرنباشد
وقتی به عطر و بوی عطر می رسد ، فقط مواد تشکیل دهنده آن بوی منحصر به فرد را ایجاد نمی کنند بلکه نحوه استفاده از مواد نیز به ساخت عطر خاص منجر می شود. گاهی اوقات ، این واقعیت می تواند چیزی باشد که باعث می شود یک رایحه دیگر تولید نشود.
آیا تا به حال بطری دوم عطری را که دوست داشتید خریداری کرده اید اما بوی آن کمی متفاوت است یا درست نیست؟ این ممکن است به این دلیل باشد که آن سازنده قادر به ایجاد دوباره عطر از دسته اول عطر نیست. اگر آنها نتوانند همان مخلوط را به طور کامل بازسازی کنند ، ممکن است باعث شود که آن رایحه را تولید نکنند.
قانونی بودن برخی محصولات
همانطور که احتمالاً می دانید ، بیشتر عطرها با 100٪ مواد طبیعی ساخته نمی شوند. ما قبلاً در مورد نقش مهمی که مواد خاص در ساخت رایحه های موردعلاقه شما نقش اساسی داشته. بنابراین وقتی مشخص شد که ماده خاصی باعث تحریک شده است یا به چیزی تبدیل می شود که نمی تواند از کشوری خاص فروخته یا وارد کرد، تولید کننده ممکن است نتواند آن رایحه را ایجاد کند و در نتیجه رایحه دیگر تولید نشود.
رایحه های جدید
اگر شرکتی هر رایحه ای را که ایجاد کرده است حفظ کند ، این امر دشوار است که آنها رایحه های جدید را ارائه دهند. اما این همچنین بدان معناست که این شرکت باید ارزیابی کند که کدام رایحه ها کمترین عملکرد را داشته و انتخاب این رایحه ها را برای ایجاد فضای جدید و تازه تر انتخاب می کند. اگر به این دید نگاه کنید ، قطعا عطار موردعلاقه شما رایحه مورد علاقه شما را درست کرده نکته خوبی باشد. این بدان معناست که شما می توانید منتظر رایحه های جدیدی از همان عطار باشید شاید با ردپای رایحه ای که از رایحه متوقف شده در کارهای آن دوست داشته باشید.
برخی از بازیگران عمده بازار بسته بندی عطر عبارتند از: SGB Packaging، BI Packaging، Cosmetics & Perfume Filling & Packaging، Inc.، HH Deluxe Packaging، Collcap Packaging Limited، DuPont، Vetroplas و موارد دیگر.
برخی از تولیدکنندگان چینی که تولیدکننده بسته بندی عطر هستند ، شرکت Guangzhou Jiaming Perfume Packaging Co. Ltd.
پس متوجه شدیم چرا بعضی عطرها دیگر تولید نمیشوند یا تولید شده ولی با بسته بندی جدید تر که جإاب تر برای خریدار باشد یا به علت گران بودن هزینه تولید آن عطر تولید شده ولی با تغییر جزیی مثلا کم شدن دوام عطر یا عوض شدن نت کمیاب در آن که موجب تغییری در بوی آن میشود.