داستان برند فارماسی - Farmasi
13 | 5 | 1401

داستان برند فارماسی - Farmasi

هوشمند شاپ
فارماسی از کلمه داروسازی گرفته شده است، به معنای شاخه ای از شیمی که به استانداردهای کیفیت در مواد دارویی توجه می کند.

بنیانگذار ما، دکتر سی. تونا در سال 1923 در ادرنه ترکیه، شهری واقع در مرز بلغارستان با ترکیه به دنیا آمد. دکتر سی. تونا، هفتمین فرزند از 9 فرزند خانواده اش. 9 خواهر و برادر در خانواده تونا همگی انگیزه داشتند تا هر چه بیشتر یاد بگیرند و این باعث شد تا در نیمه اول قرن بیستم از 11 دانشگاه فارغ التحصیل شوند. دکتر سی. تونا در سال 1930 تحصیلات ابتدایی را آغاز کرد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال 1941، او این شانس را داشت که برای تحصیل در دانشکده پزشکی گوته به آلمان نقل مکان کند.

پس از اتمام تحصیلاتش، بلافاصله با آرزوی خدمت برای کشورش به شهر خود بازگشت. دکتر سی تونا تا سال 1950 به عنوان تنها ستوان پزشک در ارتش کار می کرد و در دوران جنگ به معالجه سربازان می پرداخت.

داستان شرکت ما از زمانی شروع می شود که بنیانگذار ما، دکتر سی. تونا، اولین تجارت خود را در استانبول، ترکیه راه اندازی می کند. بنیانگذار ما به عنوان یک پزشک، مشتاق کمک به افراد دیگر بود. اولین شرکت او یک شرکت تولید دارو بود که در آنجا بیشتر فرمولاسیون ها را خودش فرموله می کرد. او با اشتیاق زیاد خود به کار، شخصاً در هر مرحله از فرآیند توسعه به ویژه در فرمول‌بندی‌های جدید کسب‌وکار خود شرکت کرد. به طور همزمان دکتر سی تونا اولین آزمایشگاه آنالیز را در ترکیه تأسیس کرد.

پس از 22 سال گسترش شرکت خود با علاقه، سهام شرکت را به یک شرکت با سرمایه گذاری خارجی فروخت. بین سال‌های 1977 تا 1995، او مواد اولیه محصولات دارویی را که در فرمولاسیون‌های دستی در داروخانه‌ها استفاده می‌شد، وارد کرد و این محصولات را به حدود 13500 داروخانه در سراسر ترکیه فروخت. وی همزمان به عنوان متولی در شرکت های دارویی کوچک و متوسط ​​داخلی مشغول به کار شد.

در سال 1998، دکتر سی. تونا و پسرش، عمر هاکان تونا، Tanalize Cosmetics را تأسیس کردند که در آن محصولات آرایشی از شخصی گرفته تا مراقبت از پوست را تولید می کرد. عمر هاکان تونا پس از سالها تحصیل توسط دکتر تونا و کسب تجربه در تمامی مراحل تولید و عملیات اجرایی، رئیس و دکتر سی تونا به عنوان رئیس افتخاری مشغول به کار شدند. اکنون این شرکت خانوادگی توسط نسل دوم خانواده تونا اداره می شد. برای سال‌ها، او برچسب خصوصی را برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی بزرگ در سراسر جهان تولید می‌کرد. با استانداردهای کیفیت بالا که مورد تقاضای خرده فروشی های بزرگ بود، او در تولید لوازم آرایشی با کیفیت بالا با تجربه تر شد. او که از یک میراث دارویی آمده بود، در مورد استانداردهای کیفیت بسیار فکر می کرد.

در سال 2003، دکتر سی. تونا برند لوازم آرایشی خود را به نام آرایشی فارماسی تأسیس کرد. فارماسی از کلمه داروسازی گرفته شده است، به معنای شاخه ای از شیمی که به استانداردهای کیفیت در مواد دارویی توجه می کند.

 او این نام را برای نام تجاری خود دوست داشت زیرا معتقد بود چنین نامی کاملاً با میراث دارویی و دیدگاه او برای ایجاد محصولات آرایشی و بهداشتی با استانداردهای کیفیت دارویی مرتبط است. ما فروش برند فارماسی را در بسیاری از کشورها از طریق کانال سنتی خرده فروشی شروع کردیم. تا به امروز، محصولات فارماسی به بیش از 125 کشور فروخته شده است. در سال 2010 تصمیم گرفتیم کانال فروش مستقیم را در ترکیه تجربه کنیم. کانال فروش مستقیم نوعی بازاریابی است که در آن محصولات توسط خرده‌فروشان یا عمده‌فروشان به مصرف‌کنندگان تحویل نمی‌شوند، بلکه از طریق تأثیرگذاران زیبایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند.

پس از چند ماه موفقیت آمیز با نرخ های رشد رکوردشکنی، هیئت مدیره تصمیم گرفت که کانال فروش مستقیم با دیدگاه ما مطابقت داشته باشد. کل شرکت از ایده فروش محصولات و توانمندسازی مردم در همان زمان حمایت کرد. همانطور که به رشد خود ادامه دادیم، مدل کسب و کار فروش مستقیم خود را در کشورهای دیگر راه اندازی کردیم که از جغرافیای نزدیک ترکیه شروع شد و به سایر قاره ها گسترش یافت.

در سال 2016، سومین نسل از خانواده تونا، پسر ارشد رئیس جمهور، عمر هاکان تونا، امره تونا پس از اتمام مدرک تحصیلی خود در ایالات متحده به این شرکت پیوست. با آگاهی از این واقعیت که تعداد انگشت شماری از شرکت های خانوادگی نسل سوم وجود دارد، ما با افتخار به عنوان یک شرکت خصوصی خانوادگی به خدمت خود ادامه می دهیم. در سال 2017، ما رکورد جدیدی را برای شرکت خود به ثبت رساندیم و فعالیت خود را در 9 بازار فروش مستقیم جدید آغاز کردیم و در مجموع به 23 بازار فروش مستقیم رسیدیم.

دکتر سی. تونا در سال 2017 درگذشت و یک شرکت شگفت انگیز را پشت سر گذاشت که در درجه اول برای توانمندسازی مردم، ایجاد محصولات نوآورانه و کمک به بشریت سخت کار می کند.

در سال 2018، ما روی کارخانه خود سرمایه گذاری زیادی کردیم. ما سالن کنفرانس دکتر تن جدید خود را راه اندازی کردیم. این سالن کنفرانس پیشرفته می تواند بیش از 250 نفر را در خود جای دهد. ما عملیات خود را در میامی، فلوریدا و لهستان آغاز کردیم. فارماسی در حال حاضر بیش از 2000 محصول مختلف از جمله مجموعه دکتر سی تن که سری پزشکی این شرکت در کارخانه آرایشی بهداشتی ما واقع در زمینی بیش از 100000 متر مربع می باشد تولید می کند. کارخانه یکپارچه ما نه تنها محصول فله ای تولید می کند، بلکه بیشتر بسته بندی های خود را نیز در داخل تولید می کند. کارخانه پیشرفته ما ظرفیت تولید روزانه بیش از 1000 تن را دارد. کارخانه ما متشکل از 6 کارخانه مختلف است که می تواند محصولات مراقبت شخصی، محصولات دستمال مرطوب، محصولات آرایشی، محصولات عطر، محصولات بسته بندی پلاستیکی و محصولات لوله چند لایه را تولید کند. این باعث می شود که کارخانه به یک مرکز یکپارچه تبدیل شود. دکتر سی. تونا در طول 63 سال زندگی تجاری حرفه ای خود، اصول شخصی عشق ورزیدن به کار خود را داشت و معتقد بود که مردم با ارزش ترین دارایی های یک شرکت هستند و سرمایه گذاری زیادی روی آموزش کارکنان برای ایجاد شرکای تجاری بی عیب و نقص انجام داده است. ما معتقدیم این فقط یک شروع برای ما است. ما روز به روز به چشم انداز خود نزدیکتر می شویم. ما دائما خود را بهبود می بخشیم و اهداف بالاتر و پیچیده تری برای شرکت خود ایجاد می کنیم.

ارسال نظر