خداحافظی فردریک مال از برند ادیشن د پارفومز فردریک مال
01 | 2 | 1403

خداحافظی فردریک مال از برند ادیشن د پارفومز فردریک مال

هوشمند شاپ
فردریک مال، بنیانگذار ادیشن د پارفومز فردریک مال، جدایی خود از برند محبوبش را اعلام کرد. این خبر ناگهانی دنیای عطرهای خاص را شوکه کرده است. مال در پایان ماه ژوئن سال 2024 از این برند خداحافظی خواهد کرد.

فردریک مال از ادیشن د پارفومز فردریک مال کناره گیری می کند

فردریک مال، بنیانگذار برند نیچ ادیشن د پارفومز فردریک مال، کناره گیری خود از این برند محبوب را اعلام کرده است. در یک افشاگری شوکه کننده که دنیای عطرهای نیچ را متحیر کرده، او اعلام کرد که در پایان ژوئن 2024 چمدان هایش را جمع خواهد کرد.

فردریک مال گفت: "چند کلمه‌ای برای اطلاع دادن این که امروز گامی مهم در زندگی من و زندگی ادیشن د پارفومز فردریک مال است، زیرا تصمیم گرفته‌ام در پایان ژوئن از این شرکت جدا شوم."

آقای مال ادامه داد: "بیست و پنج سال پیش، من کار روی ادیشن د پارفومز را آغاز کردم تا تلاشی برای ایجاد ارتباط مستقیم میان بهترین عطرسازان صنعت و مشتریان سختگیر انجام دهم. در این راستا، من یک پلتفرم ایجاد کردم که در آن عطرسازان می‌توانستند به طور کامل خود را بیان کنند و آنقدر از کارشان افتخار کنند که بخواهند آن را با نام خودشان امضا کنند. من نمی‌توانستم پیش‌بینی کنم که آنچه اولین خانه نشر برای 'عطرسازان' شد، این هنرمندان را به چنان شکل قدرتمندی به جهان معرفی خواهد کرد، به مردم نشان خواهد داد که عطر می‌تواند یک شکل هنری باشد و پایه‌های جنبش عطرسازی صنعتی را بگذارد."

مشاهده و خرید

فردریک مال سرنوشت برند را در دستان استی لودر می‌گذارد، شرکتی که در سال 2015 این برند را خریداری کرد و رابطه نزدیکی با بنیانگذار آن داشته است. با این حال، آقای مال در مورد مسیر آینده برند تحت هدایت آنها خوش‌بین بود.

ادیشن د پارفومز فردریک مال یکی از اولین خانه‌هایی بود که به عطرسازان آزادی خلق چیزی را داد که می‌خواستند. به جای پیروی از یک استاندارد ساختاریافته توسط برند، او به آنها اجازه می‌داد چیزی بسازند که از امضای نام خود بر روی آن افتخار می‌کردند، که با نام عطرساز بر روی هر بطری از این برند نیچ فرانسوی نشان داده می‌شد، امری که در آن زمان به دلیل عدم درج نام عطرسازان برای محصولات خود توسط برندها، انقلابی بود.

با این کار، او به عطرسازان افسانه‌ای مانند دومینیک روپیون، ژان-کلود النا و موریس روسل راهی برای بیان خلاقیت‌شان داد. این رویکرد برای برند کارساز بود و آن را به برندی تبدیل کرد که احترام گسترده‌ای در دنیای عطر به دست آورد. با عرضه‌هایی مانند پرتره آو ا لیدی، موسک راواژور و فرنچ لاور، این برند واقعاً با طرفداران عطر ارتباط برقرار کرده است.

فردریک مال یک پیشگام در صنعت عطر بود و غیبت او قطعاً در دنیای عطر احساس خواهد شد. در حال حاضر، اکنه استودیوز آخرین محصول تحت نظارت او است. با فروش رفتن بسیاری از برندهای لوکس نیچ و کناره گیری مالکان، این سوال برای ما باقی می‌ماند که نوبت چه کسی است و آیا هیچ برندی از خریداری شدن در امان نیست؟

ارسال نظر