"جانی دپ" قرارداد جدیدی با "دیور ساواژ" به ارزش 20 میلیون دلار امضا کرده است.
25 | 2 | 1402

"جانی دپ" قرارداد جدیدی با "دیور ساواژ" به ارزش 20 میلیون دلار امضا کرده است.

هوشمند شاپ
برند فرانسوی دیور قرارداد جدیدی با جانی دپ امضا کرده است - این قرارداد برای سه سال منعقد شده است و مبلغ آن بیش از 20 میلیون دلار است. این بزرگترین معامله در صنعت عطر مردانه است.

برند فرانسوی دیور، قرارداد جدیدی با جانی دپ امضا کرده است که به مدت سه سال است و مبلغ آن بیش از 20 میلیون دلار است. این بزرگترین معامله در صنعت عطر و ادکلن مردانه است و قرارداد رابرت پتینسون به ارزش 12 میلیون دلار به عنوان نماینده Dior Homme و توافق برای تبلیغات Chanel No. 5 به ارزش 7 میلیون دلار را به سایه برده است.

منابع در صنعت اعلام کرده‌اند که برندها به طور سنتی قراردادهایی به ارزش 2 تا 4 میلیون دلار در سال امضا می‌کنند. به عنوان مثال، قرارداد سه ساله کریس پاین با Armani به ارزش 4 میلیون دلار در سال ارزیابی شده است.

از سال 2015، جانی دپ چهره Dior Sauvage شد. برند با فشاری مواجه شد - جامعه مردم از برند دیور خواستند تا قراردادشان را به دلیل اتفاقاتی که بین همسر قدیمی بازیگر وی امروزی، امبر هرد، رخ داده بود لغو کنند.

در سال گذشته، جانی دپ در دادگاه پرونده ای در مقابل امبر هرد درباره افترا پیروز شد. شهرت بازیگر بهبود یافت و این موضوع بر فروش Dior Sauvage تأثیر مثبت داشت. پس از پیروزی جانی دپ در دادگاه در مورد همسر قدیمی‌اش، محبوبیت عطری که بازیگر در تبلیغات آن به کار رفته بود، 50 درصد افزایش یافت. برنار آرنو، مدیر عامل شرکت مادر Dior LVMH، "شخصیت جانی دپ" را یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت عطر خوانده است. برند اعلام کرده است که در سال 2021 هر 3 ثانیه یک بطری از این عطر فروخته شده است، در حالی که در سال گذشته درآمد بخش عطر و ادکلن آن 13٪ در بیانیه آلی برابر 3.61 میلیارد یورو افزایش یافت.

قبل از سال 2015، در مجموعه اصلی Eau Sauvage که در سال 1966 برای اولین بار منتشر شد، فقط سه فلنکر بود، اما با تلاش عطرساز فرانسوا دماشی، عطر به فرمول کنونی خود، شامل نت‌های برگاموت، آمبروکسان و "نت‌های مردانه" از وتیور، ژرانیوم، فلفل سیچوانی و پچولی، دست یافت. Dior در هشت سال گذشته با تکیه بر موفقیت اولیه Sauvage، با علاقه مصرف کنندگان به محصول، سرمایه گذاری در تبلیغات تلویزیونی و کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ خارج از خانه، گسترش مجموعه فلنکر، ایجاد نمایشگاه‌های ویژه در فروشگاه‌های بزرگ در سراسر جهان با پیام بصری جدید و ترکیبی از تاریخچه برند و شخصیت جانی دپ، بر روی علاقه‌مندان به این برند تأکید کرده است.

Dior با حفظ تعادل مناسب بین لوکس و جذابیت عمومی در محصول و بازاریابی، نسخه جدید Sauvage را در بازار آمریکا تثبیت کرده است. جانی دپ که در بیابان  گیتار نوازی می‌کند، یک شخصیت کاملاً متفاوت با مدل کلاسیک تبلیغات عطر و ادکلن است که مرد محترمی در لباس کار و یک زن مرموز را تعقیب می‌کند.

اخیراً جزئیات جدیدی از فیلم زندگی‌نامه‌ای جانی دپ درباره نقاش ایتالیایی آمدئو مودیلیانی، که اولین بار به عنوان کارگردان پس از 25 سال در آن شرکت خواهد داشت، منتشر شده است. بازیگران اصلی این فیلم شامل ریکاردو اسکامارکو (John Wick: Chapter 2)، برنده جایزه سزار پیر نینه (Yves Saint Laurent) و آل پاچینو (The Godfather) هستند.

ارسال نظر