داغترین ترندهای عطری سال 2024
ای عاشقان عطر، خود را برای یک سال هیجانانگیز آماده کنید! بر اساس گفتههای افراد صنعت، سال بزرگی در پیش داریم، از وانیل گرفته تا شویندهها همه چیز دستخوش تغییر عطر خواهند شد. اگرچه همهگیری ممکن است باعث شده باشد تا ما به سمت عطرهای پوستی ظریفتری برویم، اما هرچه جلوتر میرویم، به دنبال عطرهای قویتر با پخش بوی قویتر هستیم. اگر موفقیت باکارا روژ 540 از مایسون فرانسیس کرکجیان نشانهای باشد، انتظار داشته باشید عطرهای جسورانه و جلب توجه کننده بیشتری به سمت ما بیایند. در این پست، به بررسی روندهای برتر عطر که کارشناسان پیشبینی میکنند در سال 2024 بزرگ خواهند شد، میپردازیم.
محصولات هماهنگ در همه جا
هماهنگی دیگر فقط برای لباس نیست. برندهای عطر اکنون خطوط محصولات خود را گسترش میدهند تا هر چیزی از اسپری مو گرفته تا شمع، روغن بدن، ماکارون حمام و حتی کشوهای کشو را در بر بگیرد. ایده این است که خود را در عطر مورد علاقهتان غرق کنید. این روند فقط در مورد خوشبو بودن نیست، بلکه یک تجربه است. اکنون میتوانید یک شمع هماهنگ روشن کنید، به یک روب هماهنگ بپیچید و از یک حمام آرامشبخش لذت ببرید تا تجربهای شبیه به اسپا داشته باشید.
عود برای ماندن آمده است
عود به یکی از ترکیبات محبوب در عطرها تبدیل شده و فضای بیشتری را در دنیای عطر اشغال میکند. بر اساس گفته کارشناسان صنعت، عود در سال 2024 نیز یک روند باقی خواهد ماند، با این که برندهای بیشتری آن را در عطرهای خود ترکیب میکنند. آن دارای بوی موشک و چوبی است که مردم از آن سیر نمیشوند. عود در تنوعهای مختلفی موجود است، بنابراین همیشه چیز جدیدی برای امتحان کردن برای آنهایی که از آزمایش بوهای مختلف لذت میبرند، وجود دارد. میتوانید عطرهای مبتنی بر عود را هم در برندهای گرانقیمت و هم در برندهای ارزانقیمت پیدا کنید که آن را برای همه در دسترس میکند.
سبز شدن
با اهمیت بیشتر پایداری برای مردم، شاهد افزایش برندهایی هستیم که محصولات آگاهانه زیست محیطی ارائه میدهند. صنعت عطر نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکنون میتوانید عطرهایی را پیدا کنید که از مواد طبیعی و ارگانیک، بستهبندی سازگار با محیط زیست و شیوههای پایدار استفاده میکنند. برندهایی مانند لاش مدتی است که در صدر این جنبش قرار دارند و برندهای بیشتری نیز به دنبال آنها هستند. مصرفکنندگان نیز نسبت به ردپای کربن محصولاتی که استفاده میکنند، آگاهی بیشتری پیدا میکنند. برندهای عطری که اولویت را به پایداری میدهند، در سال 2024 برندگان بزرگی خواهند بود.
ترکیبات اکزوتیک و عطرهای یونیسکس
ترکیبات اکزوتیک مانند زعفران، یلانگ یلانگ و هینوکی در عطرها محبوبیت بیشتری پیدا میکنند و کارشناسان پیشبینی میکنند که در سال 2024 نیز یک روند باقی خواهند ماند. این ترکیبات بوهای منحصربفردی به عطرها میدهند و باعث میشوند متمایز شوند. عطرهای یونیسکس که خط بین مردانه و زنانه را محو میکنند نیز محبوبیت بیشتری پیدا میکنند. همانطور که جامعه بیشتر به سمت عدم جنسیتگرایی پیش میرود، صنعت عطر نیز در حال تکامل برای انعکاس این موضوع است. ما شاهد عطرهای بیشتری خواهیم بود که به طور خاص برای یک جنسیت بازاریابی نمیشوند و در نتیجه برای همه در دسترس هستند.
در نهایت، روندهای عطر همیشه در حال تکامل هستند، اما در سال 2024 انتظار میرود محصولات هماهنگ، عودها، محصولات آگاهانه زیست محیطی، ترکیبات اکزوتیک و عطرهای یونیسکس بر دنیای عطر غالب شوند. از پخش بوی قوی گرفته تا عطرهای پوستی ظریف، چیزی برای همه وجود دارد. پس کدام روند برای شما هیجانانگیزتر است؟