کمپین جدید روبرتو کاوالی با حضور کارآفرین دیجیتال لبنانی کارن وازن در ماه فوریه رونمایی خواهد شد. وازن که لبنانی است اما مقیم دبی است، بیش از 12 میلیون مخاطب در شبکه های اجتماعی خود دارد.

 کمپین جدید روبرتو کاوالی با حضور کارآفرین دیجیتال لبنانی کارن وازن در ماه فوریه رونمایی خواهد شد. وازن که لبنانی است اما مقیم دبی است، بیش از 12 میلیون مخاطب در شبکه های اجتماعی خود دارد. او همچنین یک کارآفرین است، که برند عینک خود را در سال 2018 راه اندازی کرده است.

این کمپین که در اوایل سال جاری در پاریس فیلمبرداری شد،ما بسیار هیجان‌زده هستیم و به کارن در خانواده کاوالی خوش آمد می‌گوییم. روح رها شده و سبک پر زرق و برق او مظهر جهان نمادین کاوالی است. ما مفتخریم که همکاری خود را با کمپینی آغاز می کنیم که ستون های اصلی عطر کاوالی را تجلیل می کند، که مظهر زنانگی است و نت های الهام گرفته از میراث ایتالیایی ما را گرد هم می آورد . "

  گاهی اوقات احساس می کنیم که این فرصت ها در دسترس ما نیست." زمانی که برای این کمپین جهانی با من تماس گرفتند، واقعا خوشحال شدم و مجبور شدم دوبار ایمیل را بخوانم. این یک برد برای بسیاری از مردم است. وقتی یک زن عرب را می بینم که در سطح جهانی کاری انجام می دهد، همیشه برای من یک لحظه افتخار است. امیدوارم دیگران این را به عنوان منبع الهام ببینند.»

وازن هم به خاطر سبک و هم به خاطر زندگی خانوادگی اش شناخته شده است. شوهر و سه فرزند خردسال او در حساب اینستاگرام او به طور برجسته ای ظاهر می شوند، جایی که او اجمالی از زندگی به عنوان یک مادر، همسر، خواهر و کارآفرین را به اشتراک می گذارد. او می‌گوید در حالی که هواداران جذب اصالت او شده‌اند، این کمپین به‌ویژه جنبه کمی متفاوت از او را نشان می‌دهد. کاوالی یک برند میراثی است که من با شناخت و تحسین آن بزرگ شدم.

انتخاب وازن به عنوان چهره جهانی این برند، که مخاطبان اصلی آن در خاورمیانه، به ویژه مصر و عربستان سعودی مستقر هستند، اشاره ای به اهمیت مصرف کننده عرب است. بئاتریس پوگلیسی، مدیر بازاریابی جهانی عطرهای روبرتو کاوالی گفت: "خاورمیانه و آفریقا بیش از 10 درصد از بازار جهانی عطر را برای این صنعت نشان می دهد. مردم خاورمیانه متخصصان واقعی عطر هستند و تقاضا برای عطرهای درجه یک واقعا زیاد است.

وازن که مخاطبان اصلی آن زنان بین 18 تا 34 سال هستند، مخاطبان جوانی را نیز برای این برند جذب می کند. Beatrice Puglisi گفت: "هدف این کمپین ایجاد یک رابطه قوی تر با مصرف کنندگان، برقراری ارتباط و ایجاد پیوند عاطفی بیشتر بین برند و مصرف کنندگان ما است." برای ما بسیار مهم است که با کسی کار کنیم که واقعاً بتواند آن حس جامعه را تجسم بخشد. او بیش از یک چهره زیبا است. او یک شخص بسیار واقعی است مانند من و شما که چیزی برای به اشتراک گذاشتن و چیزی برای گفتن دارد. ما به دنبال ملیت خاصی نبودیم، بلکه به دنبال شخصیتی قوی بودیم که بتواند تمام ارزش های برند را در خود جای دهد. کار با اینفلوئنسر مانند کارن ما را به مصرف کنندگان نزدیک تر می کند.

نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد