پاکو رابان "پایدارترین عطر" Fame را عرضه می کند

پاکو رابان "پایدارترین عطر" Fame را عرضه می کند

Paco Rabanne (Puig) Fame را عرضه کرده است، عطر زنانه جدیدی که بسته بندی آن از لباس زنجیری نمادین این طراح مد الهام گرفته شده است.

پاکو رابان "پایدارترین عطر" Fame را عرضه می کند

خانه مد Paco Rabanne عطر زنانه جدیدی به نام Fame را معرفی کرده است. نت های ابتدایی ترنج و انبه و پس از آن بخور و یاس در وسط آن قرار دارند. این ترکیب با چوب صندل و وانیل تکمیل شده است. چهره این عطر بازیگر ال فانینگ است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم شیطان نئون و نقش کاترین دوم در سریال تلویزیونی بزرگ شناخته شده است.

یک آگهی تبلیغاتی با مشارکت او در فروشگاه شاخص این برند در خیابان مونتین در پاریس فیلمبرداری شد. این ویدیو از موزیک ویدیوی دیوید بووی برای "Fame " الهام گرفته شده است. این کمپین که بر سبک دهه 60 تمرکز دارد، به موزهای نمادین هالیوود و پاکو رابان ادای احترام می کند. از جمله آنها می توان به آدری هپبورن، بریژیت باردو و فرانسوا هاردی اشاره کرد. نسخه چاپی آن توسط عکاس مد سوئدی Mikael Jansson عکاسی شده است.

به گفته وینسنت تیلوی، مدیر برند Paco Rabanne، شیشه Fame که از پلاستیک براق در نقره و طلا ساخته شده است، برای به تصویر کشیدن حال و هوای پر زرق و برق دهه 60 و "جذب نسل جوانتر" است. طرح بطری دارای لباس زنجیر زنجیر و چکمه‌هایی است که توسط مدیر خلاق جولین دوسنا برای این برند طراحی شده است، همچنین گوشواره‌ها و دستبند از لوازم جانبی محبوب این برند. عینک آفتابی معروف از عینک آدری هپبورن الهام گرفته شده است.

Fame در فرانسه با 90 درصد مواد طبیعی وگان ساخته شده است. پاکو رابان می خواست با استفاده از سه نت کلیدی - بخور، وانیل و چوب صندل، یک ترکیب شیپر جدید ایجاد کند. مواد دیگر آکورد طبیعی یاسمن و انبه است. یاس برای عطر از Grasse، فرانسه می آید. Olibanum در سومالی استخراج می شود. چوب صندل همچنین به طور پایدار از استرالیا و وانیل پایدار از ماداگاسکار تهیه می شود. برای اولین بار، آکورد انبه کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است." رومن سوتویا، مدیر بازاریابی پاکو رابان، می‌گوید: «این ماندگارترین عطری است که تا به حال منتشر کرده‌ایم.» چهار عطرساز Firmenich روی Fame کار کردند: دورا باغریچه، ماری سالامگن، آلبرتو موریلاس و فابریس پلگرین.

Fame به طور گسترده در اروپا و آمریکای لاتین در سپتامبر، در ایالات متحده در سال 2023 و در چین در سال 2024 در دسترس خواهد بود.

خانه مد فرانسوی توسط Francisco Rabaneda i Cuervo که بیشتر با نام Paco Rabanne شناخته می شود تأسیس شد. اولین مجموعه لباس توسط این طراح مد در سال 1966 ارائه شد. پاکو در کار خود به زیبایی شناسی آینده نگری روی می آورد و از مواد غیر استاندارد استفاده می کند: فلز، پلاستیک، چرم «فلورسنت» یا آلومینیوم.

بخش عطر این برند در سال 1969 با انتشار Calandre و امضای قراردادی با Puig ظاهر شد. در سال 1973، Paco Rabanne و Puig اولین عطر مردانه Paco Rabanne Pour Homme را روانه بازار کردند. در سال 1976، کارخانه عطرسازی خود این برند در Chartres افتتاح شد. در دهه 1980، عطرهای پاکو رابان بسیار محبوب بودند، اقلام جدیدی با نظم رشک برانگیز ظاهر شدند. در سال 1995، این برند اولین عطر بدون جنس پاکو را منتشر کرد که همراه با مجموعه ای از لباس ها و لوازم جانبی یونیسکسی عرضه شد. امروزه خطوط عطر Olympea و Invictus، XS و 1 Million & Lady Million تقریباً در تمام لیست های پرفروش مدرن گنجانده شده اند. از سال 2010، تمام عطرهای جدید این برند در کنار و نسخه هایی از این ترکیبات خاص هستند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد