چگونه می توان یک عطر گران قیمت را از یک عطر ارزان قیمت تشخیص داد و آیا یک عطر می تواند "ارزان" باشد؟ یا همه چیز به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد؟

قیمت یک عطر در قفسه فروشگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به خود عطر، بسته‌بندی، بودجه تبلیغاتی و تدارکات، موقعیت‌یابی برند اشاره کرد.

 بدیهی است که شکل بطری با طراحی خاص، شیشه و مواد مصرفی باکیفیت، انواع کیف های مخملی، کیف و کارت پستال های چاپ شده بر روی کاغذ دیزاینر بیش از یک طرح استاندارد با یک بطری و جعبه مقوایی ساده برای برند هزینه دارد.

 

mensperfume2.jpg
عکس: هوشمندشاپ

 

 

برندهای Niche با برچسب قیمت بالا می توانند از عطرهای گران قیمت استفاده کنند، پروژه های دموکراتیک تر نمی توانند. این شامل هزینه کار یک عطرساز نیز می شود: خدمات یک متخصص با تجربه گسترده یا، برعکس، یک مبتدی، نمی تواند به طور مساوی ارزیابی شود. 

 

همانطور که مشاهده می کنید ماندگاری، زیبایی و هماهنگی رایحه و همچنین عطر آن به هیچ وجه  با ویژگی های فوق ارتباطی ندارد . واقعاً بهتر است از عطرسازی بدون زواید استفاده کنید: این قانون هم برای راحتی دیگران کار می کند و هم برای کمک به آشکار شدن عطر به بهترین شکل. با ریختن نصف  شیشه ادو پرفیوم روی خود، ممکن است کسی فکر کند که به این ترتیب پرها گویاتر می شوند و بوی آن مدت بیشتری روی پوست باقی می ماند - این درست نیست. البته در مورد میزان مجاز استفاده از عطر مقررات مشخصی وجود ندارد و همه توصیه های کارشناسان آداب معاشرت است. به فرمول «کمتر بیشتر است» برسیم، بنابراین حس ذهنی تناسب ابزار خوبی برای درک زمانی است که کافی است. نکته اصلی این است که راحتی خود و مرزهای دیگران را به خاطر بسپارید.

 

در اواخر دهه 2010، یک تغییر عمده در آداب عطر اروپای غربی به سمت رایحه های بی وزن و نزدیک به پوست رخ داد. به آنها رایحه های راحتی، رایحه های پوستی یا نرم های جدید نیز می گویند و اکنون در ترند هستند. چنین ترکیباتی بر اساس اجزای مشک مصنوعی، یونون ها، صندلور، آمبروکسان، کشمیران و ایزو و سوپر است. نمایندگان محبوب این ژانر عبارتند از  Elevator Music Off-White x Byredo ،  You Glossier ،  Concrete Comme des Garçons ،  holy_wood Nomenclature ،  Memoire d`une Odeur Gucci . چنین بوهای آرامی حداقل باعث طرد شدن دیگران نمی شود و کارمندان اداری آنها را به دلیل نجابت و تمیزی خود - احساس تمیزی و طراوت - دوست دارند.

نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد